Monday 29 December 2014

Susahnya Bisnes Tone Excel Ni

Ok. Anda berminat untuk memulakan bisnes Tone Excel,kemudian terlintas di kepala anda.



"Aku minat nak buat Tone Excel ni, tapi...."


La kata berminat, kenapa ada tapi pulak?



Sebenarnya ini adalah masalah setiap orang masa mula-mula buat bisnes ni.


Apa sebenarnya masalah anda? Cuba senaraikan.


  1.  Cari-cari orang ni aku malas la.
  2.  Mana la aku pandai nak terang-terang kat orang. Kang salah pulak.
            3. Aku tak ada masa la. Kerja aku ni tak tentu masa.

            4. Macam mana nak cari orang ni?

            5. Kalau pelajar / suri rumah / kerja kilang macam saya, boleh ke? 



Macam-macam masalah yang ada, kalu nak tulis satu-satu, hmmm...  :)


Apa pun masalah anda, sebenarnya ada penyelesaiannya.



Tahu tak, salah satu cara terbaik untuk selesaikan masalah-masalah kat atas adalah dengan menggunakan teknik pemasaran online. Semuanya buat semasa melayari internet sahaja. Jadi tak perlu bersusah payah nak jumpa, nak terangkan dan sebagainya. Cuma anda kena la keluarkan sedikit modal dan masa untuk belajar pasal teknik pemasaran online.


Apa ke benda la pulak tu? Mana la ada masa nak belajar benda-benda teknikal ni. Mesti susah ni kan.

Mana ada benda semua terus senang je kan. Sama la macam bisnes Tone Excel ni. Mula-mula kita kena la usaha sedikit, baru dapat hasil.

.

..

...


Tapi apa kata anda jika saya bagi tahu yang anda boleh guna teknik pemasaran online tanpa anda perlu belajar semua itu. Terus guna je...


Oooo ada juga jalan mudah ye. Ada tu memang la ada tapi anda tetap juga kena berusaha. Berusaha untuk buat promosi. Kongsi je kebaikan dan kelebihan Tone Excel kepada prospek. Ini jalan mudah bukan jalan pintas tau.


Sifu saya Sabree Hussin telah menyediakan satu platform untuk memudahkan proses mencari prospek. Anda juga akan mendapat 12 bonus (termasuk 4 bonus eksklusif) yang memang berguna untuk bisnes Tone Excel. Jangan risau, ada juga coaching dan support group (fb dan whatapps) bagi anda memulakan bisnes anda. Anda hanya perlu promosi, promosi dan promosi sahaja. Mudah. Tak perlu pening-pening kepala lagi.


Ha, jangan bagi alasan lagi ye. Hehehe. Saya dah bagi jalan mudah. Jangan nak buat kerja susah lagi. 


Klik segera >>di sini<< untuk mengambil langkah pertama anda. Langkah ini mungkin permulaan bagi impian anda selama ini. 



Nushaimin Basharudin
013-3720214
IDP 517227

No comments:

Post a Comment